קידום אתרים

לאחרונה פורסם באחד העיתונים, על קיצוץ אשר נעשה בערוצי הטלוויזיה המסחריים בעקבות הירידה בכמות המפרסמים והמעבר שלהם לפרסום דרך האינטרנט. כתבה זו מוכיחה שכבר אי אפשר להתעלם מהאינטרנט כפלטפורמה פרסומית וכפי שזה נראה היום האינטרנט רק ילך ויינגס יותר ויותר בתחומי הפרסום הקלאסיים.

ישנם דרכים שונות לפרסם דרך האינטרנט. ניתן לרכוש “שטחי פרסום” בדומה לעיתונים, ניתן לפרסם באמצעות סרטוני וידאו כמו בטלוויזיה המסחרית, אך הדרך הטובה והיעילה ביותר לפרסום על גבי האינטרנט היא באמצעות קידום ממומן.

שיטת הקידום הממומן אינה מבצעת פרסום רוחב, כמו שיטות הפרסום הקלאסיות, אלא פונה ישירות אל הלקוח הפוטנציאלי של המוצר המפורסם. הפרסום בשיטה זו הינו המדויק ביותר והיעיל ביותר. אם עד היום שילמת על זמן פרסום אשר עולה כסף רב ופונה גם אל אנשים אשר הצעתך אינה רלוונטית עבורם. מהיום, אתה משלם אך ורק עבור האנשים אשר נכנסים לאתר שלך, מעבר לכך, הפרסומת שלך תופיע רק בפני אנשים עבורם הצעתך רלוונטית.

אז איך זה עובד? כאשר נכנס הגולש לאתר אינטרנט כלשהו, הוא מקליד בדרך כלל מילות חיפוש. האלגוריתם של מנועי החיפוש מתאים את המילים אותם הקליד הגולש למילים המופיעות בפרסומת שלך ומעלה אותה אל מול פניו של הגולש. אם הגולש מחפש, לדוגמא, מקום לאפיית עוגות, הפרסומות שיופיעו מולו יהיו של מאפיות, של עוגות בוטיק וכד’.

התשלום בדרך כלל, בשיטת הקידום הממומן, הוא פר הקלקה על הפרסומת. כלומר, בניגוד לערוצי הפרסום הקלאסיים שם אתה משלם על עצם הפרסומת, בשיטת הקידום הממומן אם לא לא הצלחת (בפירסום) לא שילמת.

כיום ישנם הרבה ערוצי פרסום, אך נראה שאין ערוץ פרסום יעיל כמו הקידום הממומן שהוא גם זול וגם יעיל וגם ממוקד מטרה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *