פרסום העסק באינטרנט

היום כל בעל עסק שמכבד את עצמו יודע שכדי להצליח צריך אתר אינטרנט מושקע. למעשה אתר אינטרנט מושקע הוא רק הצעד הראשון בדרך ארוכה. כדי שהאתר יניב את הפירות להם אתם מקווים, אתם חייבים לדאוג שמי שמחפש אתכם גם יצליח למצוא אתכם, ומסתבר שזו לא מטלה קלה כלל וכלל.

את סוגי המחפשים אפשר לחלק לשנים, אלה ששמעו על העסק שלכם ומחפשים את האתר שלכם, ואלה שלא שמעו עליכם ורק מחפשים עסק שעוסק בתחום שבו אתם מתמחים. המחפשים מהסוג הראשון יצליחו למצוא אתכם בקלות, אולם כיצד תצליחו לגרום למחפשים מהסוג השני להיכנס לאתר שלכם, להתרשם ולהבין שאתם העסק שהם מחפשים?

אתם יכולים לסמוך על גוגל שישימו אתכם במקום רלוונטי בתוצאות החיפוש (מהניסיון שלי, אל תסמכו עליהם), או שאתם יכולים להשקיע עוד קצת, בשביל קידום ממומן.

גוגל בעצמם מציעים את האפשרות לשים אתכם בראש התוצאות תמורת תשלום, אבל כאשר גוגל שמים אתכם ראשונים הם שמים אתכם כמודעת פרסומת, ורוב האנשים מתייחסים בחשדנות או לא מתייחסים בכלל למודעות פרסומת. הסיבה לכך היא: אנשים מבינים שלשלם כדי להופיע בפרסומת כל אחד יכול, לעומת זאת כדי להופיע במקום טוב בתוצאות צריך להיות עסק מצליח. לכן עדיף בהרבה להיות בתוצאות הרגילות, מאשר בפרסומות.

אבל אתם אינכם אנשי מחשבים, אין לכם מושג על פי אילו קריטריונים גוגל מסדרת את התוצאות שלה, ולפיכך אתם בטוחים שגם אין לכם דרך להשפיע על הסדר הזה.

החדשות הטובות הן שכיום יש חברות היי-טק שעושות את העבודה בשבילכם, הן יודעות כיצד עובד מנוע החיפוש של גוגל, ומה צריך לעשות כדי להופיע בתוצאות הרלוונטיות. אני חושב שזו השקעה משתלמת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *