נפלאות הקידום הממומן

מעבר להיות הקידום הממומן כלי מצוין ליצירת חשיפה לעסק שלך, הוא גם אינו יקר כמו אפיקים מתחרים. בפלטפורמות פרסום שונות, התשלום נעשה לרוב לפי זמן, או שטח המודעה. משמעות הדבר היא, שאין זה משנה מבחינת התשלום כמה אנשים קראו את המודעה שלך, משנה כמה זמן הוא שודר או כמה שטח הוא תפס. בשיטת הקידום הממומן, התשלום על הפרסום הוא פונקציונלי. התשלום מתבצע לפי כמות הפעמים בהן הגולשים הקליקו על המודעה של העסק שלך ובעצם נחשפו אל המודעה או אתר האינטרנט שלך. באמצעות שיטה זו, מבטיח בעל העסק שהתשלום אותו הוא משלם על קמפיין הפרסום יהיה רק עבור אלו שנחשפו אל המודעה וקראו אותה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *