יצירת קמפיין קידום ממומן

קידום ממומן בגוגל מאפשר לעסקים רבים לפרסם באינטרנט את העסק שלהם בצורה קלה, כך שיופיע בפני אלו המחפשים את התחום בו הם מציעים שירות. על מנת לוודא שהקידום הממומן ימצה את הכספים בצורה מיטבית, ויכניס את מירב הלידים לעסק, ישנם כמה יסודות של קידום שצריך להבין.

יצירת קבוצות מודעות:

מחיר קליק לביטוי משתנה בעקבות פרמטרים שונים כמו התאמת דף הנחיתה לביטוי, התאמת המודעה לביטוי, כמות החיפושים של הביטוי, ועוד. מאחר ועמוד הנחיתה והמודעה צריכים להיות קשורים לביטוי על מנת לקבל ציון טוב, מומלץ לחלק את סוג השירותים/אזור השירותים אותם אתם מציעים לקבוצות מודעות שונות.

בחירת ביטויים:

ישנה אופציה להעלות כמות ביטויים בלתי מוגבלת לקידום בגוגל, אולם ביטויים רבים אינם יוצרים לידים, על אף שהם קשורים לנושא בו אתם מפרסמים. כך לדוגמא אם אתם מפרסמים את תחום עריכת הדין, הביטוי “עריכת דין” לא יניב לכם לידים רבים כיוון שהוא כללי מידי, ורוב האנשים שמחפשים אותו מחפשים מידע על עריכת דין, ואולי אפילו שוקלים קריירה בעריכת דין בעצמם. אם לעומת זאת תשתמשו בביטויים כמו “עורך דין לפשיטת רגל”, “עורך דין לגירושין” וכו’, אתם מתייחסים לצורך ספציפי של הלקוח הפוטנציאלי, ולא לתחום כללי מידי.

תקציב והצעות מחיר:

בבחירת התקציב חשוב להבין כי ישנו תקציב אשר לא מאפשר הצגת מודעות מספקת, ויש צורך בהבנת המחירים של הביטויים על מנת לקבוע תקציב מספק. ראשית צריך לזכור כי הצעת מחיר נמוכה מידי לא תאפשר למודעה להופיע בעמוד הראשון, ועל כן יש להציע הצעת מחיר גבוהה מספיק לכניסה לתוצאות לעמוד הראשון. ניתן להעלות את הצעות המחיר כך שהמודעה תגיע למיקומים עליונים, או להשאיר אותן רק מעט מעל המחיר לעמוד ראשון כך שהן יופיעו בתחתית העמוד. היתרון באופציה הראשונה היא שהמודעה תופיע במקום מרכזי אותו אנשים נוטים יותר לראות, אולם כך מתבזבז תקציב גדול יותר. באופציה השנייה לעומת זאת ישנו חסכון בתקציב, אך המודעה תופיע בתחתית העמוד – לשם מגיעים פחות לקוחות פוטנציאליים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *