אינטרנט כפלטפורמה פרסומית

לאחרונה פורסם באחד העיתונים, על קיצוץ אשר נעשה בערוצי הטלוויזיה המסחריים בעקבות הירידה בכמות המפרסמים והמעבר שלהם לפרסום דרך האינטרנט. כתבה זו מוכיחה שכבר אי אפשר להתעלם מהאינטרנט כפלטפורמה פרסומית וכפי שזה נראה היום האינטרנט רק ילך ויינגס יותר ויותר בתחומי הפרסום הקלאסיים.

ישנם דרכים שונות לפרסם דרך האינטרנט. ניתן לרכוש “שטחי פרסום” בדומה לעיתונים, ניתן לפרסם באמצעות סרטוני וידאו כמו בטלוויזיה המסחרית, אך הדרך הטובה והיעילה ביותר לפרסום על גבי האינטרנט היא באמצעות קידום ממומן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *