איך מקדמים אתר בגוגל?

מאז צאתו ועד היום הפך האינטרנט למרכיב חיוני בחיינו. כמעט ולא היה תחום שלא הושפע עמוקות מהאפשרויות שפתח בפנינו האינטרנט. אם זה לימודים, עבודה או פנאי, כולם כיום נעשים בשיתוף ועם עזרה מהאינטרנט. בעולם העסקים ידועה האמרה כי מי שאיננו באינטרנט איננו קיים. בעבר מי שהיה צריך מוצר מסוים היה מסתובב בחנויות, מחפש מודעות בעיתונים ושואל חברים. כיום מי שמחפש מוצר מסוים פשוט מקליק בגוגל והופ 12,342,452 תוצאות.

כשיש כל כך הרבה תוצאות ברור שלא מספיק רק להיות באינטרנט, צריך גם שאנשים יוכלו למצוא אתכם באינטרנט. איך תקדמו את האתר שלכם ותהפכו אותו לאטרקטיבי? איך תוכלו לדעת כמה אנשים נכנסים לאתר שלכם ובאילו דפים הם ביקרו? איך תוכלו להחזיר לאתר שלכם לקוחות שביקרו בו אך דעתם הוסחה והם עברו לעשות משהו אחר?

ישנן חברות המתמחות בקידום אתרים באינטרנט. הקידום מורכב מכמה שלבים; שני העיקריים שבהם:

שלב ראשון: אנליזה – בקרה של האתר. כיום ישנם כלים רבים בניית אתרים, המתקדמים שבהם כגון וורדפרס מאפשרים לכם לדעת מי ביקר באתר ולפלח את הנתונים לפי דפים וכו’. היכולת לעקוב אחר אפקטיביות של קמפיין או של אתר היא קריטית לצורך ההצלחה שלכם.

שלב שני: קידום – קידום בתוצאות החיפוש של גוגל. כדי לקדם את האתר שלכם בתוצאות החיפוש בגוגל אתם יכולים לשלם לגוגל והם יקדמו אתכם ויחייבו אתכם לשלם פר קליק. נשמע קל? אז זהו שלא. כאשר מקדמים אתר בגוגל גוגל יפנה אליכם אנשים על פי מילות מפתח, בחירת מילות המפתח הנכונות, מצריכה ידע רב ומעקב (שלב א’) אחרי יעילות של קמפיינים.

אחד הכלים החזקים שעומד לרשותכם הוא רימרקטינג. כאשר לקוח נכנס לאתר שלכם הוא מסומן בעזרת ‘עוגיות’ שמושתלות לו בדפדפן (אל תדאגו, זה חוקי). כעת הלקוח מסתובב באינטרנט אבל פרסומות שלכם קופצות לו בכל מיני מקומות, ומוודאות שאם הוא עדיין מחפש את המוצר הוא ייזכר בכם ויחזור לאתר שלכם על מנת לרכוש אותו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *